سه شنبه ۲۹ اسفند ۰۲

در این صفحه به موضوعات پیرامون تبلیغات در ایران خواهیم پرداخت

کرم لایه بردار

۱۸۳ بازديد

یکی از محصولات مراقبت پوستی کرم لایه بردار است که سلول های مرده را از سطح پوست پاک می کند و پوستی زیبا و شفاف به شما هدیه می دهد. هدف ما در این مقاله این است که شما را کمی بیشتر با این محصول و انواع آن آشنا کنیم و اطلاعات مفیدی در اختیارتان بگذاریم.

عملکرد کرم لایه بردار

وقتی سن افراد بالا می رود ، سلول های مرده در پوست افزایش پیدا می کند و باید دنبال راه حلی بود تا سلول های مرده را از پوست برداریم و سلول های جدید را جایگزین آنها کنیم. از دست رفتن سلول ها معمولا با پوسته ریزی طبیعی همراه است که می تواند ناشی از دلایلی همچون آفتاب سوختگی، پسوریازیس، خشکی پوست، بسته بودن منافذ پوست و ... پدید بیاید. پوسته ریزی صورت منجر به ناهمواری پوست شده و حالت طبیعی آن را از بین می برد. همچنین ، موجب می شود آرایش به خوبی روی پوست ننشیند. استفاده ازکرم لایه بردار می تواند منطقی ترین گزینه برای حل این مشکلات باشد. این محصول مراقبتی با فرایند ویژه خود سلول های مرده پوست را از سطح آن لایه برداری می کند و با ترکیبات شیمیایی و گیاهی خود ، می تواند به راحتی این سلول ها را تخریب کند و و یک لایه جدید تشکیل دهد. در هنگام خرید کرم لایه بردار باید نوع پوست خود را تشخیص دهید و سپس با توجه به آن ، کرم لایه بردار را انتخاب کنید.

انواع کرم لایه بردار

کرم لایه بردار پوست نرمال : اگر دارای پوست نرمال یا مختلط هستید ، استفاده از لایه بردار حاوی BHA بهترین گزینه است. همچنین ، استفاده از روش میکرودرم ابریژن نیز می تواند برای پوست های نرمال مفید واقع شود زیرا باعث می شود پوست شما مواد مغذی را بهتر دریافت می کند.

کرم لایه بردار پوست حساس : این افراد پیش از خرید کرم لایه بردار باید مقداری از آن را روی قسمت کوچکی از دست یا صورت تست کنند تا از عدم حساسیت اطمینان حاصل کنند. افراد دارای پوست های حساس ، ممکن است با مصرف کرم های  AHA، پوستشان تحریک شود. تحریک های پوستی دارای میزان شدت و ضعف مختلفی است. اگر تحریک پوستی در حد قرمزی اندک بود که قابل تحمل باشد، نه تنها نگران کننده نیست ، بلکه نشانه اثر بخشی کرم است و می توان با خیال راحت به مصرف کرم لایه بردار ادامه داد. ولی اگر تحریکات پوستی شدید بود به این معنی که با قرمزی شدید، سوزش و خارش همراه بود، باید مصرف کرم لایه بردار را قطع کنند.

کرم لایه بردار پوست خشک : به طور کلی ، کرم های لایه بردار دارای AHA برای پوست خشک مناسب تر هستند ، چرا که تنها سلول های مرده را از روی پوست برداشته و خشکی بیش از حد را به دنبال نخواهند داشت. البته باید به این نکته توجه کرد که اگر دارای پوست خشک هستید ، بهتر است با مشورت پزشک نسبت به خرید کرم لایه بردار اقدام کنید.

کرم لایه بردار پوست چرب : افرادی که دارای پوست چرب هستند ، می توانند یک روز در میان از این محصولات استفاده کنند. ماده BHA موجود در کرم های لایه بردار پوست چرب باعث لایه برداری از سطح پوست می شود و منافذ پوست را می بندد.

تاكنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.