سه شنبه ۲۹ اسفند ۰۲

در این صفحه به موضوعات پیرامون تبلیغات در ایران خواهیم پرداخت

کرم ضد آفتاب

۲۰۶ بازديد
نور آفتاب موجب رشد و نمو تمام موجودات زمین می‌شود. اما اگر به کمک یک کرم ضد آفتاب مناسب از پوست در برابر اشعه‌های مضر آن محافظت نکنیم، این سلول های سرطانی هستند که فرصت رشد را در بدنمان پیدا می‌کنند.
این روزها الزام استفاده از کرم ضد آفتاب بر کسی پوشیده نیست. اما شاید سوال اساسی این است که چرا پزشکان و متخصصین پوست تا این حد به استفاده از کرم ضد آفتاب تاکید دارند؟
تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید تا با کرم ضد آفتاب بیشتر آشنا شده و انواع آن را بشناسید تا در زمان خرید کرم ضد آفتاب ، در انتخاب محصول مناسب دچار مشکل نشوید.
چرا به کرم ضد آفتاب نیاز داریم؟
به طور معمول تمام انسان‌ها در طول روز حداقل یک بار از درب منزل خود خارج می‌شوند. پس می توان گفت که قرار گرفتن در برابر تابش نور خورشید، امری اجتناب ناپذیر است. از سوی دیگر نور خورشید همراه با تمام فواید خود، حاوی دو اشعه مضر فرابنفش است که آن‌ها را با نام‌های اشعه UVA و UVB می‌شناسیم. این دو نوع اشعه در صورت عبور از پوست انسان خساراتی چبرن ناپذیر را برجای می‌گذارند. شاید این جملات ترسناک به نظر برسند (که البته همین طور هم هست)، اما برای پیشگیری از این مشکل راه حلی بسیار ساده وجود دارد!
" کرم ضد آفتاب مناسب با پوست "
با انتخاب کرم ضد آفتاب مناسب، شما در حقیقت یک سد دفاعی بین پوست خود و اشعه مضر آفتاب ایجاد می‌کنید. اما برای ایجاد این سپر دفاعی برای پوستتان باید ابتدا با بهترین کرم ضد آفتاب آشنا شوید.
بهترین کرم ضد آفتاب دارای چه ویژگی‌هایی است؟
برای انتخاب بهترین کرم ضد آفتاب باید به چند نکته و ویژگی دقت کنید.
فاکتور محافظتی یا همان SPF : حتما در زمان خرید کرم ضد آفتاب به عدد نوشته شده مقابل SPF آن دقت کنید. این عدد نشانگر دو موضوع بسیار مهم است. مدت زمان محافظت و میزان محافظت از پوست. به طور مثال کرم ضد آفتاب با SPF30 از پوست شما در برابر آفتاب به مدت 300 دقیقه محافظت می‌کند و همچنین از ورود 97 درصد امواج مضر آفتاب به پوست جلوگیری می‌کند. پس اگر پوست حساسی دارید، بهتر است از کرم ضد آفتاب با SPF های بالای 50 استفاده کنید.
نوع پوست : مانند تمام محصولات پوستی، دقت به تناسب کرم ضد آفتاب و نوع پوستتان از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. برای مثال پوست‌های چرب اگر از کرم ضد آفتاب روغنی استفاده کنند، علاوه بر احساسی ناخوشایند، باعث چرب شدن پوست خود شده و موجب بروز جوش و بسته شدن منافذ پوستی می‌شوند.
ویژگیBraodspectrum : می توان ادعا کرد که بهترین کرم ضد آفتاب موجود در بازار، آن کرم‌هایی هستند که دارای ویژگی Broadspectrum هستند. این ویژگی نشان از خاصیت حفاطتی کرم در برابر طیف گسترده ای از اشعه های مضر آفتاب(UVA،UVB و UVC) دارد.
ترکیبات سازنده : در کنار تمام موارد گفته شده، خوب است در زمان خرید کرم ضدآفتاب، به ترکیبات سازنده آن دقت کنید. هرچقدر این ترکیبات طبیعی تر باشند، تضمینی محکم تر بر حفظ سلامت پوست شما خواهند بود.
و در انتها این نکته طلایی را به خاطر داشته باشید که برترین کرم‌های ضد آفتاب در دنیا، نیاز به تمدید دارند. پس بهتر است که هر دو ساعت، کرم ضد آفتاب خود را تمدید کنید.
حال که با ویژگی های یک کرم ضد آفتاب مناسب آشنا شدید، می توانید به راحتی محصول مورد نظر خود را از میان برندهای برتر ایرانی و خارجی انتخاب کنید. کارشناسان ما در فروشگاه اینترنتی روژه آماده همراهی و کمک به شما در این مسیر هستند.
تاكنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.