سه شنبه ۲۹ اسفند ۰۲

در این صفحه به موضوعات پیرامون تبلیغات در ایران خواهیم پرداخت

کرم ضد چروک

۱۸۷ بازديد

در طول تاریخ تمام انسان‌ها به دنبال چشمه جوانی و یا اکسیر جاودانگی بودند. چرا که همه افراد به صورت ذاتی میل به زیبا و جوان ماندن دارند. حتما شما هم قبول دارید که هیچ حسی به بدی دیدن اولین چروک ها بر روی صورت در آینه نیست. امروزه شاید نتوان اکسیر جوانی را یافت، اما می توان با انتخاب محصول درست، جوانی را کمی بیشتر پایدار کرد. تاثیر یک کرم ضد چروک مناسب بر هیچ کس پوشیده نیست، اما شاید این سوال پیش بیاید که این محصولات دقیقا چه عملکردی دارند؟

عملکرد کرم ضد چروک


پیش از آن که درباره کرم ضد چروک و عملکرد آن صحبت کنیم، ابتدا باید ساختار پوست را بهتر بشناسیم و با دلیل اصلی ایجاد و بروز چروک‌های پوستی آشنا شویم.

چرا پوست چروک می شود؟


پست صورت و بدن ما در طول زندگی تحت تاثیر عوامل بیرونی و درونی متنوعی قرار می‌گیرد. این عوامل به تنهایی می‌توانند باعث به خطر افتادن سلامت پوست و به دنبال آن بروز چروک‌های پوستی شوند. عوامل اصلی تاثیر گذار بر چروک پوستی شامل، آلودگی هوا، خشک بودن محیط، پوست دهیدراته، محصولات پوستی و آرایشی نامرغوب، عدم رعایت روتین‌های پوستی صحیح، بیماری‌های هورمونی، استرس و ژنتیک می‌شوند. پس تا زمانی که این عوامل آسیب زا را تحت کنترل خود قرار ندهید، کرم ضد چروک اثرگذار نخواهد بود. اما نباید از عامل اصلی چروک‌های پوستی غافل شد؛ افزایش سن!
مهمترین علت چروک‌های پوستی را می توان افزایش سن و شروع روند پیری پوست دانست. بدن انسان با تولید کلاژن به قوام و استحاکام پوست کمک می‌کند. همچنین، وجود رشته‌هایی از الاستین در لایه زیرین سطح پوست، به پوست خاصیت کشسانی می‌دهد. با افزایش سن، تولید کلاژن بسیار کاهش یافته و رشته های الاستین نیز تحلیل می‌روند. از سوی دیگر، پوست صورت به مرور زمان و افزایش سن نازک می‌شود. این نازک شدن در کنار دو عاملی که در ابتدا گفتیم، موجب بروز چروک‌های پوستی در صورت، شل شدن و افتادگی آن می‌شوند.

عملکرد کرم ضد چروک به چه صورت است؟

یک کرم ضد چروک با کمک ترکیبات خاص خود، در کنار محافظت از پوست دربرابر عوامل آسیب زای نام برده شده، به تولید کلاژن و حفظ خاصیتالاستیسیته پوست کمک می‌کند. معمولا ای محصولات در دو صورت کرم روز و کرم شب تولید می‌شوند و به این صورت در طول شبانه روز به حفظ جوانی پوست کمک می‌کنند.
.حال که با ساختار پوست و نحوه چروک شدن آن آشنا شده و عملکرد کرم ضد چروک را شناختید، بهتر است تا ویژگی‌های اصلی یک کرم ضد چروک مناسب را بررسی کنیم.

ویژگی‌های کرم ضد چروک مناسب چیست؟


در زمان خرید کرم ضد چروک حتما نکات زیر را در نظر داشته باشید تا بتوانید بهترین انتخاب را انجام داده و به کمک آن به حفظ سلامت و جوانی پوست خود کمک کنید.
ترکیبات تشکیل دهنده :
یکی از مهمترین نکاتی که در زمان خرید کرم ضد چروک باید به آن توجه کنید، ترکیبات تشکیل دهنده آن است. هیالورونیک اسید، ویتامین سی، رتینول، هیدروکسی اسیدها و ترکیبات طبیعی مانند پپتیدهای پوستی، از اصلی‌ترین ترکیبات کرم ضد چروک هستند.
بازه سنی مصرف کننده:
کرم ضد چروک در انواع مختلف و با تناسب با سن مصرف کننده‌ها تولید می‌شوند. در زمان خرید کرم ضد چروک ، حتما به سن درج شده بر روی آن دقت کنید. چرا که درصورت عدم تناسب، ممکن است این محصول اثری معکوس بر روی پوست شما بگذارد.
در نهایت به این نکته توجه کنید که در کنار مصرف کرم ضد چروک ، با کارهایی مانند اخم نکردن بیش از اندازه، ماساژ دادن پوست صورت و... نیز می‌توانید به کاهش سرعت پیری پوست صورت خود کمک کنید.
حال که با کرم ضد چروک و ویژگی‌های آن آشا شدید، می‌توانید به راحتی اقدام به خرید محصول مناسب خود کنید. فروشگاه اینترنتی روژه با ارائه تنوعی بالا از محصولات ضد چروک، این انتخاب را برای شما آسان کرده است.

نکات استفاده از کرم های ضد چروک

1-برای استفاده از کرم های پوستی به پزشک متخصص مراجعه کنید. تا متناسب با نیاز شما یک کرم خوب تجویز شود.

2-نحوه ی استفاده از این کرم باید به طور روزانه باشد تا اثر گذاری مناسبی را بر روی چین و چروک های خود مشاهده نمایید.

3-بهتر است با ورود به سنین 3 و 40 پیشگیری های لازم را برای جلوگیری از ایجاد خطوط و چین و چروک ها انجام دهید.

4-معمولا حدود سن 30 سالگی ساخت کلاژن در پوست کند شده و به تدریج متوقف می‌ شود. بنابراین شروع استفاده از کرم‌های محافظتی در حدود این سن پیشنهاد می ‌شود.

5-رادیکال‌های آزاد تولید شده در پوست در نتیجه تابش اشعه آفتاب، به DNA سلول‌های پوست صدمه می ‌رسانند. تماس‌های مکرر و طولانی با نور خورشید سبب پیر شدن تدریجی پوست خواهد شد. بنابریان همیشه از کرم های ضد آفتاب استفاده کنید.

مطالعه مطلب کامل

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.