سه شنبه ۲۹ اسفند ۰۲

در این صفحه به موضوعات پیرامون تبلیغات در ایران خواهیم پرداخت

کرم ضد لک

۲۰۸ بازديد

در این مقاله می خواهیم درباره کرم ضد لک صحبت کنیم و به بررسی دقیق تر آن بپردازیم. البته قبل از آن قصد داریم ، شما را با لک های پوستی نیز آشنا کنیم و درباره چگونگی ایجاد و از بین رفتن آنها صحبت کنیم. خرید کرم ضد لک یکی از مهم ترین موارد در روتین مراقبت از پوست هر شخص به حساب می‌آید. با ما همراه باشید تا به شما دلایل خرید کرم ضد لک را توضیح دهیم.

لک‌ها چرا و چطور روی پوست ظاهر می‌شوند؟
اگر بخواهیم خیلی مختصر و مفید توضیح دهیم ، تغییرات رنگ پوست به 2 شکل است. یا رنگ ذاتی و ژنتیکی یا اکتسابی که در اثر مواجهه با نور خورشید بروز می‌کند. در نواحی مختلف بدن چون تراکم ملانوسیت‌ها یا سلول‌های حاوی ملانین تفاوت دارد، رنگ پوست ممکن است متفاوت باشد. در اثر تحریکات درونی و بیرونی و افزایش سلول‌های رنگ‌‌ساز، لک‌های پوستی ظاهر می‌شود. عوامل مختلفی در این بین نقش دارد که از آن جمله می‌توان به اختلالات ژنتیکی ، عفونت‌های موضعی، داروها، مواد‌شیمیایی، تغذیه و سوءتغذیه، بدخیمی‌های پوستی، اختلال‌های هورمونی، بارداری و… اشاره کرد.

کرم ضد لک ، بهترین راه درمان لک های پوستی
بدون شک ، استفاده از کرم ضد لک یک راه شایع برای درمان لک های صورت و بدن است که می تواند شادابی و شفافیت پوست و چهره ای زیبا را برایتان به ارمغان آورد. این دسته از محصولات مراقبتی که معمولا از مواد موثری مانند عصاره جلبک ، آربوتین ، ویتامین سی ، عصاره شیرین بیان و ... تشکیل می شوند ، به راحتی می توانند لک های پوستی شما را برطرف کنند. معمولا جوش های صورت ، گاهی اوقات بعد از بهبود، بر پوست افراد اثر و لک به جای می گذراند. برای روشن کردن این لکه ها نیز، استفاده از کرم ضد لک بسیار تاثیر گذار خواهد بود. جالب است بدانید ، این محصولات توانایی این را دارند که از بروز لک و کک و مک بر روی پوست جلوگیری کنند.
کرم ضد لک برای اینکه بتواند لک را از بین ببرد ، معمولا از 5 مرحله عبور می کند.
1- سلول های رنگ ساز را به کمک آربوتین ، هیدروکینون و اسید آزلائیک را نابود می کند.
2- با فریب دادن سلول های رنگ ساز ، به سلول ها پیام می دهند که رنگ زیادی زیر پوست تولید شده است و در نتیجه سلول های رنگ ساز دیگر دانه های رنگی تولید نمی کنند. کرم ضد لک معمولا با استفاده از موادی مانند عصاره شیرین بیان و رزورسینول عمل بالا را انجام می دهد.
3- با کمک کوجیک اسید ، مانع از رسیدن مواد لازم برای تولید رنگ به سلول های رنگ ساز می شوند.
4- دانه های رنگی تولید شده را در سطح پوست پخش می کنند و مانع از تجمع دانه های رنگی و لک شدن پوست می شوند.
5- در نتیجه ، مانع از انتقال دانه های رنگ تولید شده به سطح پوست می شوند.

رعایت 3 نکته مهم در استفاده از کرم های ضد لک
1- به این نکته توجه داشته باشید که درمان های پوستی زمان بر است و یک شبه درمان حاصل نمی شود. کرم ضد لک را باید در تمام طول دوره ای که پزشکتان تجویز کرده و حتی مدتی بعد از آن به طور مرتب استفاده کنید و از قطع کردن آن ، در وسط دوره درمان خودداری کنید.
2- زمان مناسب برای استفاده از این کرم ها شب ها و بعد از پاک کردن پوست و قبل از خواب است.
3- قبل از مصرف کرم ضد لک ، مقدار کمی از آن را بر روی دست خود بمالید. بعد از اینکه اطمینان پیدا کردید که کرم با پوست شما سازگار است، شرع به مصرف آن کنید.

در انتهاب باید بدانید خرید کرم ضد لک از یک فروشگاه معتبر میتواند به اعتماد و حس خوب شما برای یک خرید خوب بسیار کمک کنید در فروشگاه اینترنتی روژه ما برآن هستیم تا محصولاتی با کیفیت و با ضمانت اصالت کالا را برای شما تضمین کنیم تا خاطره‌ای از یک خرید لذت بخش را داشته باشید.

کک و مک چگونه از بین می رود؟

می توان پوست را با کرم حذف کک و مک روشن کرد یا با لیزر آن را جراحی کرد. هیچ روش خانگی وجود ندارد که کک و مک را رفع کند. موثرترین فرمول ها شامل مواد هیدروکینون، آلفا هیدروکسی و بتا هیدروکسی اسیدها، ویتامین A یا رتینوئیدها و آنتی اکسیدان ها هستند. آنتی اکسیدان هایی که بهترین عملکرد را دارند شامل ویتامین E، ویتامین C و ویتامین B3 یا نیاسین آمید هستند.

کرم های ضد کک و مک چگونه اثر می کنند؟

مواد مختلف به شیوه های متفاوت عمل می کنند. به عنوان مثال، هیدروکینون تولید ملانین (رنگدانه) را در منبع متوقف می کند و باعث سفید شدن پوست می شود؛ اما در بعضی از کشورها فروش هیدروکینون بدون تجویز، ممنوع است.
کوژیک اسید به روش مشابه کار می کند و مانع از تشکیل رنگدانه جدید می شود. همچنین می توانید از کرم های حاوی آزلائیک اسید و مندلیک اسید استفاده کنید.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.