سه شنبه ۲۹ اسفند ۰۲

در این صفحه به موضوعات پیرامون تبلیغات در ایران خواهیم پرداخت

عکاسی صنعتی

۲۰۲ بازديد

در دنیای امروز عکاسی صنعتی یکی از مهم‌ترین بخش‌های بازاریابی آنلاین است. عکاسی صنعتی را شاید بتوان شروع هر فعالیت بازاریابی در فضای دیجیتال دانست. تا تصویر نباشد محصولی نیست و طبیعتا فروشی هم نیست. پس عکاسی صنعتی نیاز هر کسب و کاری است تا بتواند محصولش را به صورت آنلاین بفروشد. تصور کنید قصد خرید اینترنتی دارید و تصویر محصولی را بسیار بی کیفیت و تار میبینید آیا ترغیب می‌شوید این محصول را خریداری کنید؟ قطعا خیر چون تصویر صنعتی با کیفیت یکی از مهم ترین فاکتورهای تاثیرگذار در فروش آنلاین است.

عکاسی صنعتی انواع مختلفی دارد…
عکاسی صنعتی بسته به محصولات می‌تواند به انواع مختلفی تقسیم شود.
تصویربرداری صنعتی از جواهرات،
عکاسی صنعتی از مواد غذایی
عکاسی صنعتی از محصولات پوشیدنی
عکاسی صنعتی از ساختمان و موضوعات معماری

در عکاسی صنعتی نوع تصویر، ویرایش عکس و خیلی از موارد دیگر بسیار مهم است. چون تمام این موارد است که عکس صنعتی را با کیفیت می‌کند. برای یک عکس صنعتی باید به موارد بیشماری از جمله نور و نوع دوربین عکاسی دقت بسیار کرد چون برای این تصویربرداری تجهیزات بخش زیادی از موضوع را به خود اختصاص می‌دهند.

عکاسی صنعتی در دنیای تبلیغات
در دنیای تبلیغات امروز عکاسی صنعتی یکی از خدمات شرکت‌های تبلیغاتی است در کنار سایر خدمات فضای مجازیی که این شرکت‌های تبلیغاتی ارائه می‌دهند. شرکت‌های تبلیغاتی این خدمت را می‌توانند به تمامی مشتریان خود ارائه دهند و این یک خدمت بنیادی در دنیای تبلیغات است.

عکاسی صنعتی برای چه کسب و کارهای مناسب است؟
به زبان ساده باید گفت عکاسی صنعتی برای تمام کسب و کارها لازم است. هر کسب و کاری که با محصول سر و کار دارد قطعا با تصویربرداری هم سر و کار خواهد داشت. پس بلاشک کسب و کارهای فروشگاهی به خصوص فروشگاه آنلاین ها بیشتری میزان نیاز به تصویربرداری صنعتی را خواهند داشت.
به صورت کلی عکاسی صنعتی کاری بسیار ساده در نگاه اول خواهد بود اما همین کار ساده می‌تواند در کیفیت‌های بسیار متفاوت و با موضوعات مختلف خود را نشان دهد. عکس صنعتی صرفا یک تصویر محصول با پس زمینه سفید نیست. نوع تصویربرداری، زوم کردن روی محصول و بسیاری دیگر موارد دیگر در شکلگیری یک تصویر صنعتی ایده‌آل تاثیرگذار است.

عکاسی صنعتی به چه کسی باید سفارش داد؟
یک عکاس صنعتی به همراه تمامی تجهیزات یک فرد قابل اعتماد برای سفارش عکاسی صنعتی است اما قطعا شما نمی‌توانید با یک شخص تعداد زیادی محصول را به صورت صنعتی تصویربرداری کنید. چرا که تمامی تصاویر نیاز به ویرایش گرافیکی دارند.
زمانیکه تعداد محصولات زیاد می‌شوند بدون شک یک نفر نمی تواند به سادگی این کار را انجام دهد پس به فکر به کارگیری یک شرکت تبلیغاتی باشید تا بتوانید قراردادی قانونی در کنار زمانبندی دقیق دریافت کنید.

تاكنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.